• 1

    Даатгалын тохиолдол үүссэн тохиолдолд даатгалын шуурхай албанд мэдэгдэж зөвлөгөө авах.

  • 2

    Шаардлагатай тохиолдолд мэргэжлийн байгууллагад мэдэгдэж тохиолдлын талаар дүгнэлт, тодорхойлолт авна. Хохирол үнэлгээний компаниар үнэлгээ хийлгэнэ.

  • 3

     Нөхөн төлбөрийн материал бүрэн гүйцэд хүлээж авснаас хойш ажлын 14 хоногт багтаан дүгнэлт шийдвэр гаргана. /Албан журмын даатгал бол 30 хоногт багтаан дүгнэлт шийдвэр гарна./

  • 4

    Нөхөн төлбөрийг даатгуулагч эсвэл хохирогчийн данс руу шилжүүлж, мэдээллийг мессежээр илгээнэ.